Σε συνέχεια των δράσεων συμπερίληψης οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης ήρθαν σε επαφή με το σύστημα ανάγνωσης και γραφής Braille. Φορώντας τη μάσκα, μπήκαν στη θέση των τυφλών ατόμων και συνειδητοποίησαν ότι για να μπορέσουν να διαβάσουν πρέπει να χρησιμοποιήσουν την αφή. Έτσι, γνώρισαν το ελληνικό αλφάβητο της γραφής Braille και το εξάστιγμο ψηλαφίζοντας τα γράμματα. Στη συνέχεια, έμαθαν για τη γραφομηχανή και ο κάθε μαθητής έγραψε το όνομά του πατώντας τους κατάλληλους συνδυασμούς. Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία για όλους!