Τον Φεβρουάριο, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στην Θεσσαλονίκης. Στο πλαίσιο της επίσκεψης, παρακολούθησαν τα εκπαιδευτικά προγράμματα «Φαντασμαγορία» και «Ιπτάμενες Ιδέες».





Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης, γνώρισαν επιλεγμένα έργα της έκθεσης και στη συνέχεια συμμετείχαν σε δημιουργικό εργαστήριο, όπου συνεργάστηκαν για τη δημιουργία πρωτότυπων ομαδικών συνθέσεων. Εμπνευσμένοι από τα εκθέματα και τις συζητήσεις που προηγήθηκαν, οι μαθητές και οι μαθήτριες άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη να εκφραστεί δημιουργικά.







Το αποτέλεσμα της δημιουργικής αυτής διαδικασίας ήταν μοναδικές καλλιτεχνικές συνθέσεις από σύρμα, αφρώδες υλικό και φελιζόλ, οι οποίες πλέον κοσμούν τις τάξεις μας, αποτελώντας πολύτιμες αναμνήσεις της επίσκεψης.




Η επίσκεψη των παιδιών στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης πραγματοποιήθηκε με την συνοδεία των υπεύθυνων εκπαιδευτικών των τμημάτων.