Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου, η Γ’ τάξη του σχολείου μας, υπό την καθοδήγηση της δασκάλας τους, κ. Μάρκου Δώρα, παρουσίασε φέτος με συγκίνηση και υπερηφάνεια τη σχολική γιορτή για την 28η Οκτωβρίου 1940. Η γιορτή πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου «Ορφέας» Πλαγιαρίου και αποτέλεσε έναν αληθινό φόρο τιμής στην εθνική μας κληρονομιά και στις αξίες που εκφράζει το ιστορικό «ΟΧΙ» του ελληνικού λαού.
Οι μαθητές μας, με αυθεντικότητα και ενθουσιασμό, παρουσίασαν ένα αφιέρωμα-χρονικό του 1940 που ζωντάνεψε στιγμές από τη ζωή των Ελλήνων κατά την περίοδο της κατοχής, αναδεικνύοντας την αξία του θάρρους και της αλληλεγγύης.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές της Γ’ τάξης για την προσπάθεια και τη δημιουργικότητα που επέδειξαν!
Χρόνια Πολλά Ελλάδα!!!





Η παράσταση διοργανώθηκε από την Διευθύντρια του σχολείου κα. Φουκαράκη Αργυρώ με υπεύθυνο εκπαιδευτικό τη δασκάλα της Γ’ τάξης κα. Μάρκου Θεοδώρα και την υποστήριξη της δασκάλας Εικαστικών κα. Ριζοπούλου Δέσποινας, τη δασκάλα Θεατρικής Αγωγής κα. Κώνστα Αικατερίνη, τη δασκάλα Μουσικής κα. Τριγούση Ελευθερία, το δάσκαλο παράλληλης στήριξης κ. Τσαπραντζή Ιάσονα και την εκπαιδευτικό του Ολοήμερου Σχολείου κα. Ιωαννίδου Ελένη. Την τεχνική υποστήριξη της παράστασης ανέλαβε και πραγματοποίησε ο κ. Στόγιος Κωνσταντίνος.