Την Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024, οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στη συλλογή ελιών από τα ελαιόδεντρα της αυλής μας, συνεχίζοντας την παράδοση που κάθε χρόνο ενισχύει τη σχέση των παιδιών με τη φύση και την παραγωγική διαδικασία. Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με τη διαδικασία και έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον να μάθουν για τις διάφορες φάσεις της παραγωγής, από τη συγκομιδή μέχρι την παραγωγή ελαιoλάδου και τη συσκευασία του. Τέτοιες δράσεις αναδεικνύουν την αξία της βιωματικής μάθησης και συμβάλλουν στην καλλιέργεια του σεβασμού προς τη φύση και την τοπική παράδοση. “ Το λάδι της αυλής μας” θα διατεθεί στο Χριστουγεννιάτικο παζάρι μας. Ανυπομονούμε για την επόμενη χρονιά και ευχόμαστε τα παιδιά να κρατήσουν αυτές τις πολύτιμες εμπειρίες στη μνήμη τους! Καλές σοδειές!





